söndag 31 oktober 2010

Vilken goding

Vilken underbar liten tjej! Hon har legat och sovit på mitt bröst och jag har sniffat och gosat, tänk va underbart det är med små bebisar! 

Idag vaknade barnen tidigt, dom hade verkligen ingen koll på att vi gått över till vintertid..phu.. Så vi började dagen men pyssel. Vi målade med vattenfärger och J målade på glasburkar. Vi tjuvstartade julpysslet hela enkelt. Sen köpte vi med oss lunch och åkte över till K & D. Där blev det massor av gos med nya bebisen! Vilken guldklimp!

J har gått runt och tjatat hela dagen att få klä ut sig och knacka dörr.."Bus eller godis"..ni vet.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, men jag har barn som älskar att klä ut sig.. Och när han såg alla som ringde på igårkväll blev han ännu mer exalterad.. Så i kväll föll vi för hans söta tjat, så han fick gå till fem hus och ringa på. Så ropade han "bus eller godis" i sin skelettdress och viftade med sitt lasersvärd.. Plutten, så söt! 
Nu ska jag mysa med mannen och kolla på nya Beck filmen!
Ser ni att jag ertappade J med handen i godisskålen..oj,oj..den skålen kommer aldrig att bli tom..
Go kväll i stugorna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar