söndag 24 oktober 2010

Det blev gips..

Phu..nu är vi hemma igen.. Vi tillbringade tre timmar på akuten i dag, ingen rolig söndag. För dagen började med att J klagade på smärtan i armen..Så vi fick en akut tid och sen fick vi vänta och vänta och vänta lite till.. Först undersökning, sen röntgen, sen svar på röntgen och sen en liten ledsen men gipsad 5 åring.
Åh, va jobbigt det var att se honom så ledsen och gråta över att han skulle få gips. Senare kom det fram att han varit rädd för att han trodde att dom skulle såga i armen för att få av gipset efterråt..plutten! Men sen mådde han bättre efter att jag förklarat att vi kunde måla döskallar, star wars och annat coolt på gipset så det blir lite häftigt!
J va jätteduktig och jag är världens stoltaste mamma, tänk va mycket han har varit med om idag!

Efter akuten hälsade vi på hemma hos mina föräldrar, skönt att träffa släkten och fika och mysa med dom. Vi passade även på att sätta på vinterdäck på min bil, skönt! Så nu kan det snöa hur mycket som helst, bring it on! (jag har dubbfria så det är ok..)
Nu blir det mys med mannen i soffan! Skön söndag på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar