onsdag 20 oktober 2010

Höst= mer ljus!

Den undre bilden såg lite brandfarligt ut, men när man tittar noggrannare ser man en glaslykta inuti den större, bra tips! Man vill ju ha mer mys inne i stugorna, nu när solen tydligen gömt sig några dagar..Så såg jag dessa fina ljuslyktor, så det är bara att sätta igång och pyssla! Ser ni dom härliga äpplena i ljusluktan på övre bilden, vackert!
 
Igår fick jag samtal från min sköldkörtelläkare, hon var bekymrad över mina senaste värden och jag med. Så nu ska jag få en remiss till endokrinologen. Endokrinologi är läran om körtlar/organ som avsöndrar ämnen, s.k. hormoner, direkt i blodet, om hormonernas effekter och om de sjukdomar som kan bli följden av störningar i hormonsystemen. Med andra ord, min läkare tar in experter. Jag hoppas att jag ska få hjälp, vill bli piggare, tänka klarare, känna mer livslust, ja må bättre helt enkelt.
Halva veckan har redan gått, bara två dagar till helg!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar