tisdag 5 oktober 2010

Jag vann!!

Dagarna går så fort, speciellt när man har fullt upp hela eftermiddagarna också! Idag har vi varit på dropin fika på dagis, mysigt! Efter det rusade jag o J vidare till min vän Linda frisören och gjorde honom supersöt!! (fast det va han ju redan innan, men ändå ) Hans hår har växt ner i ögonen på bara några månader, så nu åkte saxen fram! Det blev så otroligt fint!!
Imorgon ska jag hjälpa grannen och ta med mig hennes två barn hem, så då blir det livat i huset det kan jag nog lova :-) Ska försöka komma i säng i tid, så jag är utvilad o redo för fyra barn..haha!

På tal om barn så fick jag idag ett mail där det stod att jag vunnit biljetter till helgens underbara barnmässa samt en trevlig goodiebag! Inte helt fel! Jag älskar den mässan! Jag har varit på den dom senaste tre åren och har alltid fyndat massa bra, som Nova Star jeans, vincent skor o annat, till typ halva priset..suveränt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar