fredag 29 oktober 2010

Lite fredags champagne?

Underbara fredagen är äntligen här! Solen skiner och jag tar helg om tre timmar, tjohoo!
Men igår va jag inne i storstaden och strosade runt, tänkte tipsa er om jättefina skidhandskar som jag hittade till sonen. Märke är everest och dom har gummiförstärkt innerhand och är tom. vattentäta! Priset va okej också 149:- Hoppas dom håller vad säljaren lovar, isf är J redo inför vintern! Såhär ser dom ut..

Nu börjar jag bli sugen på dom tre champageflaskorna som ligger i kylskåpet här på jobbet..hmm..jag tror det har att göra med nån subventionering av ett läkemedel.. Men det lär jag väll få höra om senare. Dessvärre ska jag ju köra bil hem också..så jag får väll bara flukta på glaset, snyft.

Kom på en annan grej, vill bara tipsa er om att lyssna på radio Stockholm idag fredag mellan kl.13-15, då är det Uggla i P4 och det är så himla roligt! Lite talkshow aktigt fast i radion, lyssna vet´ja!
Efter jobbet tänkte jag ta en snabbstop på ikea, skulle behöva få mer ordning i grovköket med hjälp av lite vita fina lådor. Hoppas inte att fler än mig har dom tankarna för fredagseftermiddagen..orkar inte med köer och skit..För sen ska jag hem till min underbara familj och äta middag och fredagsmys!

                                                             Trevlig helg där ute!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar