torsdag 28 oktober 2010

Mitt hundrade inlägg

Ifall nån undrade, lite roligt tycker jag själv.. Med tanke på att jag inte bloggat mer än ett par månader..
Nu kommer lite grejer som jag sprang på i bromma blocks, detta underbara shoppingcenter! Kanske nått man kan önskar sig i julklapp!?
Fin tvättmedelsburk från village, så tvättningen blir lite roligare! En superfin golvspegel (till mitt nya sovrum i mitt nångång..nya hus) finns på Nordik.






Den stora vita golvlljusstaken är underbar och skulle passa så bra i vårat vardagsrum, finns på Nordik. Sen dom fina XMAS ljushållarna ville jag bara fota för dom va ju så söta, finns på village. Om ni vill ha dom hemma till första advent. Veckorna flyger ju fram..så poof! ..så är det avdent!
Det är ju redan Halloween i helgen fick jag nyss veta, för dom skulle tydligen ha Halloween fest på dagis imorgon. Undrar om min son väljer skelett outfiten eller Dart vader dräkten..Han älskar dom båda så inneligt, så han kommer nog ha ett svårt val ikväll, tror jag..plutten. Jag kan tycka att han borde vara skelett med tanke på hans gipsade arm..Men å andra sidan har vi ju ritat lasersvärd på hans gips..ha ha!

Jag ska in till storstan efter jobbet, mysigt, det va så länge sen sist. Ska gå i lite favvo äffärer och sen ska jag också på ett trist jobbmöte..Men det förtränger jag..  Härlig torsdag på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar