söndag 10 oktober 2010

Underbara barn

Igår strosade jag omkring på Underbara barn mässa, gillar den starkt! Alldeles för mycket folk, men massor av fina kläder, skor, leksaker och annat till bra priser.
Jag stötte på dessa figurer som gjorde min son grön av avund...
Jag lyssnade på underbara Lotta Gray´s seminarie om när carcern flyttar in i hemmet, satt med tårar hela tiden..hemska sjukdom.
Ekoleko har riktigt bra ekologiska barnleksaker
Det fanns massa roliga saker att göra för barn tex.tanka bilar, bamsegympa, besöka brandbilen, teater..
Här är ett litet smakprov från vad jag handlade, Nova Star jacka, Snoffs söta efter regn klänning, Lundmyr of sweden Älskling tröja. Snoffs gör fyndiga barnkläder med kända uttryck såsom "Eld i baken", "Myror i brallan" och "Surt sa räven". Gillart!
Jag fick även en fullproppad goodiebag med mig hem som innehöll haklapp, bambino mellanmålsmugg, Alfons reflexer, pampers våtservetter, fisher price leksaker, blöjor, barnshampoo, barntvål och massor med rabattkuponger!
Jag hade inga problem alls att strosa runt på mässan i fyra timmar. Fick ju tag i massor med julklappar och även gosiga bebispresenter till min mysiga vän Katta som ska få en flicka vilken dag som helst nu, så spännande!
Idag har vi myssöndag! Vi har lekt hela förmiddagen (o mellan varven fyller vi tvättmaskinen också) och det va mycket superman och prinsesslekar, som ni ser..hihi!
Men nu har J och mannen precis har åkt till simskolan. Snart är det dags för mig och E att gå på bio, det är hennes första biobesök och vi ska se Alfons! Mysigt!
Hoppas ni njuter ordentligt det är ju söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar