torsdag 21 oktober 2010

Helt slut..

Idag har det varit fullt upp, massa möten, nya dataprogram, koncentrerad som 17´on och så allt på engelska..phu! Jag va helt slut i bilen hem, dvs. på väg till dagis. Men då är det bra med ljudböcker, dom kan få en på helt andra tankar, så skönt. Så på vägen hem lyssnade jag på Lisa Marklunds "Postcard killers" riktigt bra & spännande! Någon som har fler tips på bra ljudböcker? För denna bok är bara 6 cd skivor, så det kommer att gå fort..hihi!
Nu något helt annat. Jag är på jakt efter ett fint nykelskåp till oss och här är några jag har sprungit på..Jag gillar den med text. Vilken gillar ni?
                          Det sista är ju praktiskt, spegel och nykelskåp i ett. Skulle vara fint i en hall.
Jag är så himla sugen på att flytta till ett nytt hus. Har så många ideér som jag skulle vilja göra, men..jaja, vi får se hur det blir. Det är lite stiltje på husfronten just nu..kommer kanske ut fler hus i vår igen..man får ju hoppas i alla fall.
Imorgon är det äntligen fredag! Vi har bjudit över goa vänner från Värmdö. Jag ska göra semifreddo, lovley! Längtar redan..
Bjuder på en bild på min sons fredagsfavoriter..mums!
Stor Torsdagskram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar