söndag 17 oktober 2010

Oh bugger!

Sovit 5 timmar till och från, bakis och hungrig! Ja, helgen i Norrtälje har satt sina spår..haha! Igårkväll satt vi hemma hos Hjärtemamman och firade hennes 30+ årsdag! ..och det firades ordentligt ända in till morgontimmarna.. Vi hamnade på ställen som hette Åtellet och Teatern, himla skoj! ..så idag mår jag som jag förtjänar.. phu!
Men tänk va roligt det är att träffa nya människor, dricka vin, prata om livet och dansa arslet av sig! Det va en jättetrevlig kväll och idag GRATTAR vi Hjärtemamman ordentligt på hennes "riktiga" födelsedag!
Här kommer lite bilder från gårdagen:
                                                                                        
   
Idag började Hjärtemamman och jag med en välförtjänt frukost på café, innan jag åkte vidare hem till mig. Sen har jag varit med sonen på simskolan och efter det var vi förbi svärisarna. Där bjöds det på super 8 film på en liten bebis R, samt middag!
Jättemysigt att se min R som ettåring, stapplandes när han tog sina första steg, sån sötis!
Nu blir det film & söndagsmys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar