lördag 23 oktober 2010

Stukad arm eller inte?

Inatt kom lillfia in till oss mitt i natta..så jag har sovit lite. Jag har så svårt att sova med E brevid, så det är därför det händer så sällan. Men inatt orkade jag inte gå tillbaka med henne, (och speciellt inte när hon sträkte ut armarna mot mig, sötisen) men till slut somnade jag. Sen är det ju riktigt mysigt att ligga riktigt nära.. Det jobbiga var att J vaknade alldeles för tidigt, phu! Ingen bra kombination..Gäsp.

Efter lite fix hemma så for jag och J iväg på kalas som var på nya leklandet. Det va kul att se hur det såg ut! J va riktigt glad, han åkte tex. pulka innomhus nedför en specialbacke, hoppade i bollhav, hoppade studsmatta som en tok och så vidare. Det fanns så många spännande gångar att utforska ända uppe i taket.. Efter en stund ville han att jag skulle åka, så jag for till klädaffärerna i centrum en sväng. Men efter en timme ringde telefonen..J hade ramlat på ena armen två gånger, så nu ville han hem. Väl hemma var han lite nere och klagade lite, men inget syntes på armen, så nu håller vi tummarna på att det är bättre imorgon. För hur ser man om det är nått brutet eller skadet egentligen? svårt sånt där, men vi avvaktar tills imorgon så får vi se..pluttisen.

Ikväll har vi haft underbart sällskap av min systeryster med familj och vi har haft tacosfrossa! Mums! Men nu är jag så trött att ögonen snurrar och min andra hälft har redan somnat i soffan..jaha, man kanske borde gå i säng..Näh, jag gör som jag brukar, fastnar framför nån lam film.. Hoppas ni har haft en mysig lördag ni med!
Kram & Go Natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar