lördag 9 oktober 2010

Underbart fredagsbesök


Igår hade vi härligt besök av Hjärtemamman och hennes lille M och tiden bara flög iväg! Vi åt massa gott, tillagat av min underbara man och kladdkaka med vit toblerone till efterrätt (men den slängde jag ihop..). Vi hade det riktigt mysigt! Massa tjejsnack, vin, tända ljus, fredagsgodis och barn som toklekte! Så härligt att se att barnen hittade varandra så snabbt och lekte som om dom inte gjort nått annat. (o dom har bara setts två gånger i sitt lilla liv..hihi) Båda våra barn va helt slut idag, efter allt bus igår kväll! Jag med för den delen, det är bra att inse..man orkar inte lika mycket som förr..haha!

J & M bjöd oss på piratbus!
Idag har jag varit på underbara barnmässan och shoppat loss! Men det berättar jag mer om imorgon..
För nu är det dags för lördagsmys & film med mannen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar