torsdag 7 oktober 2010

Vill ha helg NU

Mulen torsdag..jag är helt otroligt trött..varför kan jag inte gå och lägga mig på kvällarna? Sen äter jag ju starka mediciner mot diskbråcket som gör mig enormt trött..Sen har jag dåliga värden i min sköldkörtel..Ja, som ni hör är det är inte många rätt med mig just nu..Men skönt att det är fredag imorgon..åh, va jag längtar till helg!


Helgen börjar med besök av en gammal kär vän hjärtemamman och hennes söte M, vi ska ha en myskväll ihop, precis va jag behöver! Jag längtar redan till efterrätten, kladdkaka med toblerone..mums!
På lördag åker jag på underbara barnmässan och shoppar! Söndagen bjuder på fix i trädgården, lite husvisningar, badhuset och kanske även lite bio med lilla E.
Nu ska jag äta lite frukost på jobbet :-) Trevlig Torsdag på er!


2 kommentarer:

  1. Kan man äta Semifreddo till Frukost på lördag? Den såg så smaskig ut, det är ju trots allt lördag eller? haha kraam!

    SvaraRadera
  2. Ha ha! håller med dig!..och semifreddo är såå gott!! Ska jag göra det till efterrätt istället? :-) Jag gillar båda och du är gäst så du får välja!! kram!

    SvaraRadera