måndag 18 oktober 2010

Jag vill att du ska vara kåt..

Måste bara dela med mig av ett inlägg som Katrin hade som jag gillade!

Min vännina var så jävla skön. Hon krävde att hennes man skulle ta en vecka ledigt från jobbet. Sen fick han ta hand om allt. Två barn, nätter, morgnar, hämtning och lämning, inhandling av mat, tillagning av middag, städning, tvätt etc. Hon lyfte inte ett finger på hela veckan utan bara sov och gick på behandlingar. När veckan var slut så gick hon fram till honom och sa "Kom älskling, nu ska vi knulla. Jag vill att du ska vara kåt och härlig och sexig och aktiv". Han var då grå i ansiktet med påsar under ögonen. Med despartion i rösten sa han att han aldrig kommer att ifrågasätta hennes "jobb" hemma igen. Ha ha...underbar är hon.

Är det inte härligt? Så borde alla småbarnsmammor göra, eller hur?! Jag hoppas ni delar på vardagssysslorna hemma, så ni inte kör slut på er, underbara mammor!
Nu är det måndag igen, jag bjuder på ett foto av mig..


God Morgon på er alla underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar