måndag 11 oktober 2010

Måndag igen..

Min vecka började inte nå vidare, väckarklockan ringde inte av nån konstig anledning? Så jag och barnen hade en halvtimme på oss att få i ordning allt..phu! Men det gick rätt bra ändå, fast frukosten fick jag inta på jobbet, men det va ju inga problem. Kan inte låta bli att undra hur en sådan morgon hade sett ut för en man?

Citerar John McEnroe:
"Alla som har fru och småbarn vet att tennis hör till de lättare sakerna i livet"

Nu måste jag skriva av mig lite om min onda rygg, mitt diskbråck som orsakar smärta..Men som jag kan hålla i rätt okej skick med hjälp av mediciner. Men nu har även min nacke börjat att spöka..suck och stön..Förmodligen som en följd av ländryggens problem. Men nu har jag varit duktig och bokat tid, så imorgon ska jag gå till en bra massör så jag hoppas han kan hjälpa mig. Man blir så trött av att ha ont..

oh bugger, nu ser jag hur tråkigt detta inlägg blev..men så är ju livet ibland..det går upp och det går ner..
Hoppas ni får en bra måndag, solen skiner så underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar