fredag 22 oktober 2010

Hallå, vilka är ni?!

 
Tänk så många surpuppiga, bittra personer som aldrig förverkligat sina drömmar, vi skulle slippa om alla levde utifrån den devisen!
Jag vägrar att ställa mig till den skara, som aldrig prövade sina vingar och följde sitt hjärta! Och att leva efter det kräver lite jävlaranamma, men sån är jag! Ni då, vilka är ni som läser egentligen? kan ni inte ge mig lite kommentarer? Eller jag kanske helt enkelt inte har några läsare.. haha!
Nåja, äntligen sol & äntligen fredag och ikväll väntar vi på söta vänner från värmdö, det ska bli sååå härligt att bara äta mumsigt & snacka massa skit, lovley!
Förresten har ni hört Pinks nya? annars så lyssna här den är så skön!!
 

3 kommentarer:

  1. Å jäkla väder!!!!

    SvaraRadera
  2. Å jäkla väder!!!!

    SvaraRadera
  3. Ja, eller hur!? så trist att vi inte kunde ses, men vi får boka om :-) Ha de så gott! kram

    SvaraRadera