måndag 1 november 2010

En Härlig Morgon!

God Morgon! Nu är det måndag igen.. Men det är bara en 4 dagars vecka, tjohoo! För vi är lediga på fredag, underbart! Sen har det gått och blivit November, helt otroligt!? Snart är det väll jul också? ..Phu..man hänger inte med längre..

Jag blev så glad när jag kom ner i köket imorse eftersom jag har en underbar kruka med vita kallor i på köksbordet! Vi fick dom av våra gäster i lördagkväll och jag älskar verkligen kallor så dom ska jag ta väl hand om! Vi hade verkligen en jättemysig lördagskväll!
Sen när jag kollade min mail på jobbet, såg jag att jag hade vunnit en middag med hela familjen på Pizza Hut så det va inte så pjåkig start på jobbdagen heller! Har ju inte besökt Pizza Hut på år och da´r så det ska bli trevligt! Såg att dom nu har en True Blood dricka, hur perfekt som helst för en vampyrälskare som mig..haha!


Ha en Härlig Dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar