söndag 21 november 2010

En skön söndag helt enkelt

Såg precis underbara Robyn på Gossip girl, åh så bra hon är! Ni måste bara kolla in henne, se här.

Idag har jag för en gång skull fått med mig hela familjen på lite shopping. Det är annars sånt som jag ägnar mig åt själv, och då blir det också mest gjort, så det är helt okej. Det är ju min favosyssla..hihi! Vi hade en härlig dag och kom hem med några kassar. I eftermiddag var det dags för simskole avslutning. Så jag och J åkte ner till simhallen och han var så himla duktig! Han va så söt när han tog emot diplomet och godiset..Lillplutten! Sen har vi mest gosat och strosat, en riktigt härlig söndag. Nu ska veckan sluta som sig bör, med lite bra film! Ikväll blir det The back up plan (J Lopez nya film) med raringen, hoppas den är bra!
Ha en härlig kväll sötisar!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår inte...ni måste ha 48 timmar på dygnet i er familj...det vill jag också ha. Tack för en trevlig lördag kväll - måste göra om. Kram Katta

    SvaraRadera
  2. I wish..att man hade det! men ibland så, phu! Ja, men tack själva för i lördags, supertrevligt!! o kul med spelet! o så himla god mat!! kram

    SvaraRadera