onsdag 10 november 2010

Småler

Sitter och småler åt Marcus och Pernilla som umgås i ett nytt underhållningsprogram, 24 timmar. Dom ska spendera ett dygn tillsammans på tu man hand, riktigt underhållande. Vilket par dom vore eller hur!? Båda har stålar, karriärer, han vill ha barn, hon har massa barn..Ja, bra, då säger vi så. Tycker nämligen båda ser ut att behöva mer kärlek i sinna liv!

Onsdagen har flugit iväg, har knök mycket att göra på jobbet..stort möte i Riga, många deltagare och varenda liten detalj ska arrangeras av mig.. Sen en massa annat som spökar i mitt liv, ja massa i huvudet helt enkelt. Ibland har man en skit dag helt enkelt.
Men efter mys med barnen, ost & skinkpaj med mera, var det dags för mig att gå på föräldrarrådsmöte. Kände mig inte som den piggaste på mötet..Barnen och plogbilen har nämligen väckt oss i omgångar inatt..
Nu är det nog bäst jag slutar innan jag svamlar bort mig.
Må Gott, stort & smått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar