onsdag 24 november 2010

Snart börjar det!

Idag är det lite snöstorm ute, men det gick sakta men säkert fram till jobbet, lite fundersam inför hemresan, vädret ser ut att tillta utanför fönstret.. Ishalka och varningarna är det enda dom pratar om på radion just nu.. Men det ska nog gå bra. Jag ska hinna förbi VC och ta nya TSH prover innan hämtning. Jag hoppas värdena har blivit bättre nu, när jag har ändrat min dosering den senaste månaden. Men vi får väll se, jag kan inte påstå att jag blivit nå piggare eller så i alla fall..

Halva veckan har redan gått och snart är det helg och första advent! Underbart! Nått annat roligt som börjar i helgen är ju på spåret. Så då sitter vi, jag och min man som klistrade framför tv´n och gissar hej vilt! Roligt att det äntligen är tillbaka. (Ja jag vet jag är gammal som tycker om det...men jag erkänner det iaf.) Jag tycker det ska bli intressant att se paren som ska kämpa ihop: Erik & Martina Haag, Jenny Östergren & Niklas Strömstedt..Det kan bli underhållning det. Stefan Holm är ju ruskigt allmänbildad men kan han få konkurrens av Adam Alsing? Han har ju frågesport varje morgon på radio och kan nog bli vass..Ja ja..det ska bli roligt iaf.
Kör försiktigt om ni ska ut på vägarna idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar