tisdag 9 november 2010

Snön omkring oss yr...

Oj, va med snö det hade kommit hemma hos oss, när jag sladdade hemmåt efter jobbet idag..Även om jag har vinterdäck så sladdar man ju lite ändå..Inge roligt. Men jag kom hem tillslut iallafall...
Det tråkiga är väll om det blir milt väder igen och så nu börjar väll slasknovember..Näh, inte det! Hellre massa snö än slask..
 Söt liten gottepåse jag köpte innan bion igår, finns på Ica på drottninggatan.
Min goodiebag som jag fick på förhandsvisningen igår, va full med Loreál produkter, cosmotidning, filmfestival program och det bästa årskort på Sthlms filmfestival!
Filmen va mysig, full med kärlek, relationer och disskutioner. Sen va filmen riktigt bra filmad tycker jag. Men lite konstigt och tvärt slut tycker jag nog..men boken är säkert bättre (som det brukar vara).
Det har kommit massor på bio som jag vill se, Cornelisfilmen, Lycka, kärlek och meningen med livet, The social Network...Åh, älskar filmer o bio! 
Så hojta till kära vänner om vi ska gå på nån bio nån mörk kväll!

En söt liten "kom ihåg skylt" fick följa med hem igår, bra att skriva små meddelande på. Passar oss perfekt eftersom min man går oftast hemifrån en och en halv timme innan mig och barnen..
Nu dags för skön tisdagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar