fredag 19 november 2010

Ge mig ett badkar tack!

Äntligen fredag, blir lika lycklig varje vecka! Och att dagen börjar med strålande sol kan ju inte bli bättre! Under mina år har jag märkt hur mycket jag påverkas av solen, mycket sol = gladare jag!
Idag har jag med mig mina underbart goda philadelhia bullar (som jag och E bakade igår) till fredagsfikat, hoppas bara mina jobbarkompisar uppskattar dom lika bra som mig..

I eftermiddag vill jag besöka by´n simhall för dom har familjerelax ikväll, får se om jag kan övertala resten av familjen på den idén...Jag lämgtar nämligen efter att bada bubbelpool! Love it! I nästa hus måste jag ha ett badkar av nått slag, att bada är bland det bästa jag vet! Jag har alltid haft badkar i alla lägenheter jag levt i Stoccolma och när jag sen flyttade till hus utan badkar, har jag haft en sådan enorm saknad efter...
Ja, ja sån är jag. Jag kopplar av, stressar av, får ny energi..ja allt..kort sagt:efter ett bad är jag på topp helt enkelt!
I övrigt är helgen är väldigt oplanerad (för en gångs skull!) så vi tar dagarna som dom kommer! Men vi ska försöka få lite struktur och ordning, på vår stökiga övervåning i alla fall.
Nähä, nu lite pasta carbonara till lunch!  Ha en toppendag söta vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar