onsdag 3 november 2010

Febrig lillfia..

Jag vet inte om jag berättat att jag tillslut hittade ett par bruna stövlar? Här är dom i alla fall och jag gillar dom! Sköna att gå i och det är viktigt för mig, bekväm som jag är..haha!
Idag har jag varit hemma med lillskruttan, hon hostar som bara den och idag har hon även haft feber..inte roligt. Hon har mest sovit hela dagen..så vi får se hur denna natt blir.. Eller så fortsätter hon bara att sova bort febern, vi får hoppas på det!
Vid lunch fick vi besök av min gamla underbara barndomsvän Tessan. Hon piggade upp tillvaron för mig men lilla varma E hon fortsatte att sova på soffan.. Stackars liten.. Hon måste bli bra snart vi har ju planer för fredagen. Nu ska jag gosa vidare med pluttan..  
Sköt om er därute i mörkret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar