tisdag 23 november 2010

Storm ute, men varmt inne!

Jag gillar sånna här fina burkar med text på! Pepparkaksburken passar perfekt till det årliga pepparkaksbaket. Blundar och önskar mig. Det kan nog tänkas bli lite julbak redan i helgen..
Idag blåste det storm ute, så det tog lite längre tid än vanligt att åka hem, men jag hade inge bråttom. Barnen hade redan blivit hämtade av farmor&farfar. Så skönt att dom bor nära, så kunde jag jobba över och komma ifatt lite..Alltid en fin balans det där med jobb, karriär, barn osv..phu. Livspusslet..
Imorgon ska det tydligen dra in ett riktigt snöoväder och till helgen ska det bli minus 10..burr! Det är nog dags att ta och premiära i min nya fina vinterjacka.
Hoppas den är varm och go, så den håller om det blir en vinter med 30 minus, som förra året..För hellre massa snö och kallt, än trist slask. Just nu sitter jag med fleecefilt, stickad kofta, varma goa tofflor och njuter..Fattas bara en öppen spis..Kanske finns den i framtida hus?
Snart börjar DH och jag ska njuta av lite finncrisp med philadelphiaost...mums! Mys ordentligt nu i snöstormen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar