torsdag 18 november 2010

Spiky har flyttat in hos mig!

Min älskade man överraskade mig igår med en efterlängtad spikmatta! Han hade nog tröttnat på mitt tjat om en..eller så var det bara rea på coop typ..haha! Jag provade den samtidigt som jag kollade på Grey´s.
Åh, jäklar i min låda va ont det gör när man just lagt sig ner..men sen när man slappnar av, efter kanske 10 minuter så är det ju underbart skönt! I natt sov jag som en bebis, vaknade inte en gång! Så jag tror verkligen att den ger en djupare sömn. Sen vill jag tro att den ska hjälpa mot mitt ryggont eftersom den är avslappnande, och att den leder till en skön ”endorfinkick”...jaja, jag lär prova på den varje kväll och så får jag återkomma med hur den är.

Jag måste tipsa er om dessa söta barnplaggTwajs Hon syr allt själv, helt uteslutande från återvunna tyger, kläder, gardiner osv. Varje plagg är helt unikt. Så kolla in hennes otroliga verk. Wow! va duktig hon är! Ni kan även läsa mer om henne på bloggfamiljen.
Sköt om er & ha en bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar