måndag 8 november 2010

Måndag..men solen skiner ju!

Oj, va kallt det va i morse! Fick skrapa bilen som en tok, min stackars man fick tom. gå ut och hjälpa mig för isen satt ju så hårt..!
Idag ska jag in till storstaden efter jobbet, ska göra lite av varje. Lite doktorbesök..phu!..sen kanske lite tröstshopping?..sen avslutar jag dagen med lite BIO, mysigt! Jag ska på förhandsvisning av The Romantics och ska även få en goodiebag, me like! Filmen verkar vara en riktig tjejfilm! Jag tycker det ska bli roligt att se vår svenska Malin Åkerman i filmen, gillar henne! Sen är det alltid trevligt med lite ögongodis i form av Josh Duhamel...
Ha en underbar solig och fin måndag kära läsare!

2 kommentarer:

  1. Baby, vilket lyx med goodiebags.
    Berätta allt sen puss

    SvaraRadera
  2. Berättar mer imorgon, nu är det sent..o jag måste upp o jobbe´...Kram&puss

    SvaraRadera