lördag 13 november 2010

Baka, baka varje lördag osså varje jul, det tycker jag e kul

Så går min lilla E runt och sjunger, sötnosen! Vi bakar nämligen tekakor, riktigt mumsiga med kardemumma! Längtar tills dom är färdiggräddade!
Fin kakburk från Village
Igår hade vi härliga vänner hos oss, jättemysigt! Vi bjöd på lasagne och semifreddo, riktigt gott faktiskt! (jag är inte så bra på lasagne, men med lite tips från min syster så fick jag till den). Det gäller att trotsa sina rädslor..hihi! Det blev en kväll av gos med liten bebis, vin, disskutioner, barnlek, tända ljus och många härliga skratt! Trots att man idag är lite väl seg..så är det ju värt det! Men idag är vi alltså hemma o bakar, har fått lite förslag angående kvällen..så vi får se vad resten av dagen har att bjuda på.
Hoppas ni har en härlig och avkopplande lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar