torsdag 25 november 2010

Bockarna Bruse har flyttat in

Jag kan väll fortsätta på min önskelista när jag ändå håller på, dessa härliga hjärtskålar skulle passa perfekt i vårt hem. Fanns på på Nordik.
Ikväll har jag tjuvstartat advent lite och satt upp lite julstjärnor i våra fönster. Älskar det härliga skenet och det blir så fint utifrån också. Barnen blev helt överlyckliga när R bar in alla jullådor, dom ville gärna plocka fram alla tomtar och sånt på en gång. Men jag lyckades övertala dom att det räckte med Bockarna Bruse..så tar vi resten i helgen!

Va säger ni om årets julvärd? André Pops? känns ju sådär kan jag tycka..sportjounalist liksom.. Jag hade nog hellre sett Fredrik Lindström eller Magnus Uggla..haha! Jaja..det är ju inte många minutrar dom får i rutan, men ialla fall..
Nu ropar mannen från övervåningen..dags att sova. Go natt på er sötisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar