tisdag 9 november 2010

Hon är en kvinnlig Teddan!


Har ni lyssnat på Hanna Hedlunds album "Det är jag som är mamman"? Hon har otroligt sköna låtar och bra skrivna texter. Hanna gör verkligen låtar som berör. Det är något med hennes texter och enkelheten i hennes musik. Lite som med Ted Gärdestad, hon är en kvinnlig Teddan! Allt känns så rent och vackert. Inte tillkrånglat på något sätt. Här framför hon låten "Syster".. (puss&kram min älskade syster)
Jag och min kära vän K såg Hanna live i våras och jag minns hur vi tittade på varandra och bara grät till varje låt hon sjöng... Man blir så berörd.
Så lyssna och njut av hennes vackra röst! Återkommer senare om gårdagens biobesök!
Ha en bra dag trots regn & snöovädret!

1 kommentar:

  1. Hanna H är helt sjukt bra...Vill verkligen se henne igen. Hon ska åka runt och turnera med just hennes show "Det är jag som är mamma" under hösten/vintern. Kanske kan vi gå?

    SvaraRadera