måndag 22 november 2010

Veckan började inte bra..

Jag är så trött att ögonen svider..Min vecka började inte bra. Imorse när jag va på väg till jobbet blev jag "rammad" av en lastbil som tyckte att störst går först..Usch va arg och rädd jag blev. Allt gick bra med mig, det va bara bilen som tog stryk. Men tänk va onödigt, skit lastbil som bara gasar på, som inte kan köra som folk! Så nu ska det fyllas i pappersarbete och så vidare..onödigt, så onödigt.. Så jag hade en riktigt dålig morgon..
Jag blev så chokad över lastbilschaffisens hemska humör och nonchalans, så nu är jag helt slut i huvudet av alla tårar och grubblerier. Det va ingen bra start på  min vecka. Jag hoppas morgon dagen blir bättre.
Nu tar jag det lungt i soffan, har ont i hela kroppen, men snart börjar "våra vänner liv" en rikigt bra svensk serie. Lite som sex in the city, fast med grabbar...se den.
Hoppas ni har haft en bättre dag än mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar