torsdag 16 december 2010

Julagendan

Igår hittade jag lite julklappar så jag känner mig så gott som klar med dom, skönt! Sen följde även lite fina julgranskulor med hem från Village, bilder kan nog komma ikväll då vi tänkte klä julgranen! Mys!
Idag ska julkorten skrivas och skickas, så snart kan jag bocka av det på todo listan..phu! Ni har väll också massor som ska hinnas med innan jul? Varför är det samma sak varje december, att dagarna går så fort!?
 Men jag tror att jag har koll på läget och ikväll blir det detta som ska göras:
*Slå in en knasig julklapp till jobbet. Dom har en tradition här att man ska ta något man har hemma, som man inte vill ha kvar och ge bort. Detta är tydligen hysteriskt roligt! Förra året fick någon en halvt uppdrucken wiskeyflaska och en anna ett taco tallriks set..hmm..återkommer nog mer om detta imorgon.
Jag har säkert nått roligt i skåpen som jag kan skänka bort.
*Baka julgodis som jag också ska ha med mig till jobbet imorgon. Jag ska göra Leilas goda Rockey Road, ni vet den jag skrev om häromdagen. Mums!
*Sätta på julmusik på högsta och dansa samtidigt som vi klär våra lilla fina julgran!
*Börja att slå in julklapparna och börja rimma till dom!
Ja, det va lite av det jag ska göra när jag kommer hem från jobbet med mina små bustroll
Hoppas ni kör försiktigt idag om ni ska ut på vägarna, för det är ett riktigt snöoväder ute.. Jag kommer nog få leta ordentligt efter min bil under en massa snö i eftermiddag.
Skjut inte upp till morgondagen, det du kan göra idag
Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar