tisdag 28 december 2010

Bör jag vara orolig?

När jag möter star wars figurerna uppställda redo för att fajtas på sonens rum..?
 
Sonen är helt lyrisk över alla fina julklappar. I morse frågade vi honom vad han ville hitta på idag och han fick välja precis vad som helst! Vi tänkte att kanske blir det badhuset, längdskidåkning, bio eller nått liknade..
Näh..han svarade:
-leka och bygga med star wars lego..!!
Jaha, han fick välja..Så det har byggts en hel del idag. Sen har R och J även varit på en längdskidåknings tur i spåret. Dom hade även med sig kakor och varm choklad, jättemysigt! Jag längtar som vanligt efter att kunna följa med dom.. Istället fick jag och lillfia gosa med en massa mysiga böcker i vår säng. Just nu är hon är galet förtjust i Bockarna Bruse boken, speciellt när jag läser den med min läskigaste trollet röst..hihi!
Så barnen och mannen har varit till pulka backen och skidspåret, men jag har som vanligt tagit det väldigt lugnt, ryggen är fortfarande s**t...
Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar