måndag 20 december 2010

Vilar

Ligger i soffan o försöker vila..jag har sovit dåligt pga. Smärtan..Men jag är glad att jag lyckades ta mig upp på övervåningen igårkväll, till min älskade hästensäng iaf.. Jag är chokad över hur ont o svag jag är i ländryggen, trodde inte de kunde bli såhär illa? Hur länge ska detta hålla i? Jag har pratat med akuten igen för jag behöver starkare mediciner..dom jag tar nu hjälper inte alls. Men jag kunde inte få annat.. Smärtan är obeskrivlig, att bara ta sig till toan är så jobbigt o så smärtsamt. Jag är iaf glad att jag har iphonen för då har jag lite kontakt med "världen"... (kan ju inte sitta vid datorn,kan bara hålla mig i vågrätt läge..) Nyss kom en go granne förbi och höll mig sällskap en stund, jättemysigt!!
Sorry att jag klagar mycket just nu, men jag mår prutt..kram från 100 åringen..

2 kommentarer:

  1. stackarn då, jag lider med dig!!!Jag hoppas verkligen att du blir bättre snart...tänker på dig...Kram Grannen Linda

    SvaraRadera
  2. TACK!! Jag hoppas också att det släpper snart, för detta är tortyr..har så ont..kommer nog bli en konstig ju i år..kram!

    SvaraRadera