onsdag 29 december 2010

Hemma mys

Dagarna går och jag fortsätter vila..tråkigt, men jag kan inte göra så mycket mer just nu. Idag frågade jag E vad hon ville hitta på och det blev måla med vattenrger
Så det har vi gjort, jag måste säga att hon har avancerat lite. Kolla in teckningen ovan, jag har ritat solen och trädet till höger, så har hon ritat av till vänster. Jag är imponerad av henne, hon är ju bara två! Okej hon fyller tre om en månad, men ändå...hihi! Och som mamma är man nog alltid imponerad av sina små kottar!
 
Mannen och J har varit i skidspåret idag igen, han är verkligen duktig! (jag som inte kan åka med, får nöja mig med att se på iphone film). Jag är glad att han gillar det så mycket, blir så nostalgisk för jag har själv åk massor av olika skidlopp när jag var liten.
Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar