torsdag 30 december 2010

En dag kvar..

 Bara en dag kvar och sedan har man gjort ett helt år igen och ett nytt år kan börja. Otroligt vad fort tiden går, framför allt när man får barn har jag märkt. Men det är härligt att veta att man har ett nytt år framför sig som ska fyllas av både vardag och fest. Både glädje och sorg. Det är kontrasterna som gör att livet känns levande

 Imorgon ska vi äta gott och fira in det nya året. Sen kommer vardagen snart med en massa jobb, stress, hämta, lämna och allt sånt. Men jag önskar mig det, jag vill bli bra nu, komma tillbaka till min vardag..Tänk att få vakna upp utan smärta..

Jag börjar nog tröttna på tomtarna nu..eller jag är nog precis mitt i mellan. Å ena sidan tycker jag det är lite tidigt att plocka bort all jul innan nyår. Den andra sidan tycker att det är dags för våren att komma nu, genast, samtidigt som det är så härligt med all snö. Älskar att åka längd och slalomskidor, tänk lite varm choklad i backen efter en dag i slalombacken.
Om en dag knackar 2011 på dörren och en sak ska jag försöka med: jag ska börja gå och lägga mig tidigare nästa år!  
Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar