torsdag 2 december 2010

Tack Kung Vinter!

Det är så vackert ute, vilket vinterlandskap vi har fått! Tack Kung Vinter! Åh, den boken måste jag läsa för barnen ikväll, den är så himla mysig.

Det har redan blivit torsdag och jag har häcken full med hotel och flygbokningar till doktorer i Riga..Men det va inte det jag ville berätta, utan imorgon ska jag gå på Midvinter Soul Julshow i globen med min gamla barndomskompis Tessan. Ska bli jätteroligt! Älskar soul musik! Och vilka artister som är med, Darin, Mumms Måns, Orup, Jerka..ja, listan kan göras lång.. Ser verkligen fram emot en tjejkväll med god mat & bra musik!
Undra bara vad jag ska ha på mig? Lite party outfit typ fejkskinn leggings & tunika eller kanske klänning? Hmm..får fundera, det beror nog på vilket humör jag vaknar på.. hihi!
Ha en härlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar