måndag 6 december 2010

18 dagar kvar..

Ny vecka och massor att göra..Nu är det ju faktiskt bara 18 dar kvar till Julafton! wow, va fort går det..phu! Idag är jag ruskigt trött, helgen har ju varit fullspäckad med massa roligt, men det känns att man inte är 18 längre.. :-) Så både jag och barnen hade otroligt svårt att ta oss ur sängen imorse.. E och jag har börjat hosta och lite ont i halsen har jag också fått..uschamej..Försöker ignorera det stenhårt och hoppas det försvinner..

Ikväll ska J ha avslutning på barngympan och han ska vara utklädd till pepparkaka! Det ska bli så otroligt mysigt att kolla in honom i hinderbanan. Jag och E har ju varit med honom till träningarna men vi har myst och lekt utanför gympasalen, så man har inte sett så mycket av vad han har lärt sig. Så det ska bli riktigt spännande! Jag kommer nog inte vara ensam om att så där ikväll med filmkamera i högsta hugg..

Kolla in dessa snygga klänningar
Image#1 Image#1Image#1
Så fina, slängs upp på önskelistan direkt! Jag söker lite inspiration till julfesterna framöver, dessa fina finns på provrummet, bra priser har dom också. Ikväll ska jag försöka hinna med att shoppa lite julisar på nätet. Måste ju ta tag i julklapparna snart..18 dagar som sagt.
Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar