fredag 10 december 2010

Äntligen härliga soliga fredag!

Tänkte vi skulle pigga upp oss med en läcker Zlatan bild!
Tycker det behövs för vi har nämligen sjuklingar hemma och det är så tråkigt! R har feber, E hostar och alla andra snorar..Och sånt vill man ju inte ha när man ska umgås och vara tillsammans, det är ju HELG förbövelen.. Men vi får hoppas att det går över snabbt och att jag klarar mig..
Jag tänkte ta en liten julklappsshopping tur efter jobbet..dagarna rullar ju på så jag måste väll ta tag i det.
För övrigt är helgen rätt obokad, skönt! Men en liten julmarknad skulle jag vilja besöka..undra bara vilken? Någon som har förslag på nån mysig?

I går fick jag reda på att jobbarkompisen som har hand om veckans fredagsfika blivit sjuk.. Så igårkväll slängde jag ihop en kladdkaka med vit & mörk choklad kross ovanpå! Gissa vem som blev hyllad på jobbet idag? hi hi! Men vad gör man inte för fredagsfikat liksom?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar