torsdag 30 december 2010

Pulkatåg

Idag har vi varit ute i pulkabaken! Jag gick faktiskt dit utan kryckor, det tog sin lilla tid, men jag är glad att jag kunde gå själv.. Man får vara glad åt det lilla. Skönt att det är lite lite bättre, börjar bli riktigt trött på det här med vila.. Jag är inte bra på det. Rastlös som jag är..Men härligt att vara ute, skulle gärna ha velat åka snowracer med barnen, men jag fick nöja mig med att titta på iaf. Barnen tyckte det va jätteroligt att åka pulkatåg och R fick lite gratis träning..hihi!
 I morgon är det nyårsafton, mysigt! Jag hade önskat att jag mått lite bättre bara, så man kunnat ta ett glas champagne.. Men ja ja, det får bli en annan gång. Våra goa vänner K&D kommer till oss och så ska vi laga trerätters tillsammans. Ska bli jättemysigt!
Nyss knackade det på dörren, min pappa kom och hälsade på. Barnen blev överlyckliga, så roligt! Vi bjöd honom på lasagne middag, så mysigt med oväntat besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar