måndag 13 december 2010

Tipp tapp..

Imorse klockan sju stod vi ute i åtta minus och lyssnade på våra små hjärtan! Pepparkaksgumman stog helt paralyserad av alla föräldrar och tomten sjöng för kung och fosterland..Dom va så duktiga! Det värmde i mammahjärtat. Sen blev det fika, lussebulle till frukost, inte varje dag.
På jobbet är det fullt ös, man känner att man lever..phu. Känns ofta som att jag gör ett heltidsarbete på en deltidstjänst..man ska liksom klämma in allt..Men det ryktas om att jag ska få förstärkning så småningom..Och det är såå välkommet.
Sen har ju mannen varit sjuk så han hostar fortfarande på nätterna, så nån vidare sömn har jag inte fått på ett par dagar..Borde ha gått och lagt mig i tid ikväll..men jaja..vem vet det kanske händer imorgon!?
Mina söta grannar har gått och gift sig, bara sådär! Så jag och en annan granne gick över med lite fina blommor ikväll och dom blev så glada! Mer kärlek åt folket!
Hoppas ni har haft en härlig Lucia!

4 kommentarer:

  1. Jag vet..ska göra ett nytt försök ikväll, att komma isäng i tid.. :-) kram

    SvaraRadera
  2. åhhh nån granne som gift sig, va underbart!!!
    var det Anna å Emil kanske?
    Kram

    SvaraRadera