onsdag 22 december 2010

2 dagar kvar..

 
Efter flera timmar på akuten och olika undersökningar så blev jag tyvärr inte mycket klokare..Jag fick morfintabletter med mig hem och hoppas nu att dom ska ta bort den värsta smärtan..Det är så jobbigt att inte kunna gå ordentligt, inte kunna klä på sig, inte kunna laga mat eller nånting..Otroligt frustrerande att ha såhär ont hela tiden..ja ja det finns dom som har det värre. Men jag har ju tänkt att fixa med massa saker innan julafton, vill ju hjälpa min mamma med allt..Men nu blir det ingenting gjort.. Men det får väll vara så i år. Jag har inte kraft att göra saker i år, så är det bara..

Bara två dagar kvar, helt otroligt va fort tiden gått..Barnen skuttar omkring här hemma helt uppspelta, E vill bara öppna alla luckor i kalendern hela tiden och J ritar tomtar och ser tomteluvor i skogen..sötisar!
Stora Julkramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar