tisdag 21 december 2010

Pyssel på mage

Barnen är riktiga små pysseltomtar! Varje dag har dom massor med julpyssel med sig hem från dagis..
Här visar E sin tomte som bor i en litet tomtehus, så söt! Lite svårt för er att se men..
Man blir ju iaf stolt som mamma :-)
Nu håller jag och mannen på att pyssla med paket inslagningen..phu! Lite svårt för mig eftersom jag ligger på mage och försöker slå in paket..Men några fick jag till iaf..Men det är bara att inse att jag får backa lite, jag kommer inte kunna göra det jag velat innan jul..med tanke på ryggen. Jag kommer ingen vart, jag håller mig till soffan. Vilket är otroligt frustrerande för mig, som älskar att pyssla och fixa inför julen..Jag har fortfarande enormt ont, inte mycket bättre sen igår..undra om jag kommer fira jul liggandes på golvet i år? det verkar inte bättre än så. Usch..
Nu ska jag pigga upp mig med lite tallegio, fikonmarmelad och kex, till Sandhamnsserien..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar