onsdag 15 december 2010

På jakt efter kulor

Idag är det fullt ös på jobbet som vanligt men snart slutar jag och då styr jag kosan mot Bromma blocks. Love it! Har ni inte besökt stället ännu så gör det. Lite svårt att tro att där det idag är ett fint shoppingcenter, var det för flera år sen ett gammalt B&W ..(ja, coop hette så förr i tiden). Så jag känner mig lite ”hemma” i dom trakterna eftersom B&W faktiskt är en av mina gamla arbetsplatser.. Det va där jag och min man träffades.. Åh...nu fick jag flashbacks!
Idag ska jag iaf försöka få tag i dom sista julklapparna hade jag tänkt..Det som är så härligt med Bromma Blocks är att det finns så många bra inredningsbutiker där.. Village, Nordik, Folkhemmet osv...Tänkte jag skulle kolla på lite nya julkulor till lilla granen också. Wow, jag borde få betalt för all shoppingreklam jag gör. Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar