fredag 9 december 2011

Trazantajm

 
 Äntligen fredag och den är efterlängtad! 
Jag har haft en spännande vecka med massor av nya intryck, nya ansikten och nya dataprogram..Så min lilla skalle måste få koppla av lite och vila.. Så jag tyckte jag var värd ett glas vin, medan jag hade den färska kycklingen puttrandes i ugnen..mums! Lillfia hade gjort det fina stora vaxljuset på dagis idag, så hon va väldigt stolt att få tända det till middagen! Jorå alla dom andra fina ljuslyktorna har ju barnen också gjort eller målat såklart! Efter en god fredagsmiddag med familjen samlad, så blev det dom här roliga på tv´n!
Minns ni? Tänk att det fortfarande är lika kul som när man själv va barn! 
Sen blev det såklart kvällen avsnitt av Tjuvarnas jul den är ju lite spännande faktiskt! ..även om lillfia tycker den är lite läskig emellanåt..pluttisen!
Grabben skulle ha sig en omgång i vänd tia o det är så himla skoj när man kan spela kort ihop med barnen! Så det gör vi just nu, innan det snart är dags för Idolfinalen.. Men jag har faktiskt inte sett ett enda avsnitt av Idol denna höst, har tydligen inte varit hemma..Oops! Men ikväll ska jag iaf se finalen, alltid nått liksom..hihi!
Imorgon bitti är det upp med tuppen som gäller så sonen har fotbollsträning.. Sen har vi nog lite julklappsshopping på schemat..dags att få det klart.
Ha nu en riktigt mysig helg kalaspinglor, det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar