torsdag 22 december 2011

Granen har flytta in

Nej inte grannen alltså..utan granen!
Med julmusik i iphonedockan klädde vi ikväll vår fina lilla julgran! Barnen va jättestissiga och sjöng, satte i kulor och dansade om vart annat..tokisarna! Jag är så förtjust i mina fina glaskulor och vita God Jul hjärtan, så jag måste försöka få tag i flera.. I år struntade vi i julgransljusen o satte i lysande stjärnor, det blev så fint!
 
 Två smått tokiga & busiga barn..hihi!
 
Voila! vår lilla snea gran, men så fin ändå!
Nu måste vi sätta igång med paket inslagning..det tar nog resten av kvällen..Fick även en hel del julklappar på posten idag, lagom bekvämt. Idag va sista jobbdagen för mig, så nu är jag ledig i några dagar, himla mysigt! Och idag är det även dan före dan före dopparedagen..!
Snart kommer tomten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar