söndag 18 december 2011

Mammas stora dag

 
Underbar god italiensk buffé
 Oj va trött man är idag..gårdagens 60 års firande va riktigt roligt! (sen har min jobbiga förkylning inte gett sig av..) Min fina mamma va nog nöjd med alla typ 60-70 personer som kom och firade hennes stora dag! Det droppade in lite folk hela tiden, så det va fullt upp att hålla koll på att maten va påfylld, kaffet kokat, tårtorna..osv. Men det fungerade jättebra! Maten smakade jättegott och italienskt är ju alltid gott!
 Goda italienska ostar, moussetårtor och blåbärstårtor..mycket gott!

Fina mamma öppnar lite paket..
 Lillfia ritade lite medan jag tog kort på mig och min goa farmor!
Det blev sent när vi åkte hem, så barnen somnade så fort vi va ute på stora vägen..Vi tänkte sova kvar men jag fick en klipptid hos min frisör imorse, o den har jag väntat på  i många veckor. Så vi va tvungna att åka hem igårkväll.
Men det va en jättehärlig dag hemma hos mina föräldrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar