lördag 31 december 2011

Årets sista timmar

 
Idag har vi spelat spel, det jätteroliga Jakten på den försvunna diamanten!  
Ni känner säkert till det, men spelet går ut på att man först av alla skall hitta den försvunna diamanten, Afrikas stjärna, och ta den med sig tillbaka till Kairo. Ett av dom roligaste barnspelen jag spelat, vi spelade flera gånger efter varann...hihi!
  
 Så här nu när året bara har timmar kvar börjar man nästan bli lite pirrig i magen..!
Mitt 2011 har haft sina små motgångar emellanåt, speciellt eftersom jag hade sånna problem med ryggen typ halva året..Men resten av året har varit otroligt lärorikt och spännande! Flera olika saker som hänt detta år har gjort att man tänkt och funderat mycket på livet, vad man går igenom och vad som är viktigt. 
Sometimes the best moments in life 
are the simple ones. 
Like having cheesedoodles and wine.  
Jag har valt att i denna blogg dela med mig av godelar från mitt och min familjs liv och kommer fortsätta med det även 2012, jag hoppas att ni kära läsare fortsätter att följa mig även då!
Jag vill passa på att önska er ett riktigt
 och hoppas att vi ses 2012
 Nu är det dags att dra på sig nyårsklänningen och fixa till sig för snart kommer min underbara syster med familj, till oss och vi ska fira in det nya året med god mat, skratt & champagne!
Vi ses senare eller nästa år, kram fina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar