onsdag 28 december 2011

Muffen är på

Jag haaar faktiskt varit snäll i år! 
För jag fick lite julklappar av tomten! Jag fick dom tre jättefina bak & kakburkar av min goa vän Katarina, så söta! Tack snälla! Dom kommer användas flitigt! Sen fick jag dom vita små paj portionsskålarna 6 st, så nu ska det göras småpajer! Sen fick vi även en Jamie Oliver stekpanna, en inspelningsbar DVD osv.. Jorå så nu åker min fina gamla VHS spelare i graven.. Ja, jag vet jag är en av dom fååå i landet som fortfarande har kvar en VHS i huset..haha! Men den har gjort sitt nu...Farewell my dear friend..
 Åh just ja, höll på att glömma min underbara fina varma muff som jag fick av mamma!   
En Rosa såklart, som stödjer bröstcancerfonden!
 
 Så fin, så fin!
Nu har jag precis kommit hem från en powerwalk med granntjejerna, härligt men lite kallt om öronen. Men skönt med frisk luft, behövs för mig som sitter ju inne på kontor hela dagarna..!
Nu lite gos med barnen innan läggning.
Hoppas ni får en fin kväll godingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar