måndag 12 december 2011

Tankar i huvudet mellan tre och fem..


Zzzzzz
*Mamma, från lillfias säng*
Suck. Är klockan tre? Drömmer jag eller?
*Mamma*
ok ingen dröm tydligen
*tipp trapp trapp.*.lillfia kommer in..
*Såja det va bara en dröm gumman, kom o gosa*
ok, nu blev det trångt o va varmt det blev..
nåja har jag förberett allt inför mötet i morgon nu..
*paus*
Oj va hon somna fort..
shit måste köpa två julklappar till..
*Zzz..från lillfia*
Nätet, hinner nog inte till butikerna..
Herregud klockan är redan fyra
åh, måste somna nu då.
*paus*
*tipp tapp* storebror går på toa
Nej fasen inte nu igen
*paus, lyssnar*
Nu verkar det tyst, han gick o la sig igen.
*paus*
Vill inte se dödstrött ut på viktiga mötet imorgon, kom igen nu s o v
Måste sova måste sova måste sova
*paus*
Bra lilla älskade unge sov nu bra bra såja
*paus*
Gu´va stor hon har blivit!
Klockan är fem jag börjar gråta om jag inte får sova. Måste skärpa mig. Sova. Nu.
*paus*
*paus*
*paus*
Zzzzzzz
*paus*
*..Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer
Baby, jag tror jag är kär..I taxin, i trappen, i hissen, i hallen Jag faller Faller...*


Jävla skit, dags att kliva upp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar