torsdag 1 december 2011

Förväntansfull inför nya äventyr

 Tidigt i morse såg himlen alldeles underbar ut! 
Alldeles röd och rosa, ännu starkare färger än vad det blev på fotot..Men ni kanske såg det själva..? Fint ju! Så börjar alltså julmånaden, med vackra färger..Men vart är snön? snart måste den börja ösa ner...! Saknar snön, för det är när den är här, som den riktiga julkänslan kommer över en..!
Idag har jag har haft flera möten o står i ett vägskäl i livet..åh,  nu får jag verkligen hoppas att jag valt rätt väg.. Men det känns helt rätt i magen så då brukar det ju bli bra...eller hur!? ..o tack alla fina vänner som stöttat mig..!
Detta fönster gick jag förbi på drottninggatan, gillar det robusta blandat med det gråa, så himla fint!
För att lyxa till det för mig själv i allt lyckorus, så blev det påfyllning på fina naglarna men jag satte även på lite bling bling!
Jul blingat!
Ikväll har jag haft besök av fina grannen o vi plöjde några avsnitt av vår favvo serie Vampire Diaries..hihi!
Må så gott vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar