tisdag 20 december 2011

Julkonsert på cirkus

 
Gårdagskvällens Julkonsert på cirkus va riktigt fin! Jag och grannen Jensine satt på fjärde rad, så vi såg & hörde jättebra! Andreas Johnsson är fenomenal på scen, såå himla grym! Lasse Kroner förvånar en med riktigt fin röst och Marie Sernholt är så himla lång!?
 
Visste ni förresten att Andreas kan spela 39 intrument? g a l e t musikalisk människa, den där hetingen! En annan goding som spelade saxofon, tvärflöjt o flera andra blåsinstrument va också med på scen.
Tänk va fint och sexigt saxofon är!?   Härliga Jensine med vinglaset!
Alla underbara jullåtar spelades och man blev alldeles varm inombords, så skön julkänsla som kom över en. Min favorit jullåt spelades av dom alla fyra, jätteroligt, och det är ju denna härliga från The Pouges!
Ni vet när man har tror att nån är längre i verkligheten än vad dom är på tv!? Det va inte Mums Måns iaf..jaja, bara lite kuriosa för den som undrade..hihi!
Idag har jag handlat klart dom sista julklapparna, granen har fått komma in i värmen och vi har börjat slå in lite julklappar.. Men än är det mycket kvar att göra..Tänk bara 4 dagar kvar..! tjohoooo
Kram på er

2 kommentarer:

  1. Ja attans va grymt kul det va! Supertack! Dags att läsa mig igenom alla dina blogginlägg nu...missat en del. ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja, såå bra show!! ja jag bloggar ju i stort sett varje dag :-) kram

    SvaraRadera